دوره های تخصصی بین رشته ای
فنون متقاعد سازی رسانه ای
طول دوره: 15 ساعت زمان برگزاری : مرداد ماه 1401 هزینه دوره: پیش ثبت نام
عناوین دوره:
نظری:
- تئوری های متقاعد سازی
- تئوری های تاثیر بر مخاطب در رسانه ها
- روانشناسی متقاعد سازی
- تبلیغات تجاری
- پروپاگاندا
عملی:
- بررسی موردی تبلیغات تجاری و پروپاگاند (بررسی نمونه های عملی)
مخاطبین دوره: دانشجویان رشته های جامعه شناسی، روان شناسی، مدیریت، فعالین حوزه رسانه، روابط عمومی سازمان ها، فعالین حوزه تبلیغات در زمینه کسب و کار و کلیه علاقه مندان به مبحث متقاعد سازی رسانه ای