انعقاد تفاهم همکاری آموزشی با اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

جلسه تبادل نظر و توشیح تفاهم نامه آموزشی بین اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و مرکز آموزش های تخصصی  آزاد و مجازی دانشگاه روز یک شنبه بیستم بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

 در ابتدای جلسه دکتر اشرف رئیس مرکز آموزشهای تخصصی آزاد و مجازی دانشگاه، ضمن تشریح رسالت ها، مأموریتها و امکانات مرکز با عنایت به امکانات شایسته سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه گیلان در حوزه های آموزشی،  پژوهشی و مشاوره ای،  لزوم برنامه ریزی برای آموزش کارکنان سازمان ها با هدف ایجاد زمینه لازم برای ارتباط مستمر در مقوله راهبردی آموزش و تعامل بیشتر ادارات کل استان با دانشگاه به خصوص در حوزه‌های آموزشی و تخصصی را مورد تأکید قرار داد.

 در ادامه، مهندس پدرام مدیرکل راه وشهرسازی استان، ضمن تأکید بر جایگاه دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاه مادر استان، این همکاری آموزشی را گامی مؤثر در جهت تخصصی تر شدن آموزش ها و افزایش بهره وری دانست و بر کاربردی و عملیاتی شدن آموزش ها تأکید کرد.

گفتنی است این تفاهم نامه در زمینه ارائه خدمات آموزشی در قالب دوره ها، سمینارها، کارگاه ها و سایر موارد آموزشی از جمله دوره های پیمانکاری و برگزاری دوره ها به شیوه مجازی، به مدت سه سال، منعقد شده است.